Celem organizatorów, Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK oraz Polskiej Akcji Humanitarnej - jako przedstawicieli 2 sektorów, było stworzenie platformy wymiany doświadczeń, wiedzy, wzajemnych poglądów oraz starcia opinii zarówno teoretyków, jak i praktyków. Dlatego też konferencja kierowana była nie tylko do naukowców, ale także do przedstawicieli organizacji pozarządowych i biznesu. Konferencję objął patronatem portal
CSRinfo oraz
CR Navigator.
Podczas trzech dni uczestnicy wydarzenia mieli okazję wysłuchać ponad 20 ciekawych wystąpień na temat odpowiedzialności w biznesie, uczestniczyć w grze symulacyjnej i warsztacie, które poprowadziły trenerki CSRinfo oraz PAH. Odbyła się również debata z udziałem polityków i działaczy lokalnych oraz debata oksfordzka przedstawicieli przedsiębiorstw.
Podczas piątkowych i sobotnich obrad uczestnicy Podyplomowych Studiów Menedżerskich Executive Master of Business Administration III w ramach zajęć z przedmiotu Przedsiębiorczość przedstawili studia przypadków "Odpowiedzialny biznes w globalnej korporacji". Konferencji towarzyszyła
wystawa plakatów przygotowanych przez studentów EMBA.
DOKUMENTY
Program konferencji "Społeczna odpowiedzialność biznesu - moda, manipulacja czy strategia?"
Konferencja 10-12.12.2009 - materiały dla mediów